Returnări

Produse returnate

Produs livrat greșit?

PBMonline.be vă completează comanda cu cea mai mare atenție. Dacă, totuși, primiți un produs diferit de cel pe care l-ați comandat, puteți, bineînțeles, să ne returnați acel produs. Costurile de transport sunt plătite de noi.
Nu încasăm costuri de expediere pentru trimiterea produsului comandat de dvs.
Plângerea trebuie efectuată în termen de XNUMX zile după livrare.

Ați comandat un produs greșit?

Se poate întâmpla comandați accidental un produs gresit. Deși nu suntem obligați din punct de vedere legal în aceste situatții, puteți să ne returnați produsul nedeteriorat și în ambalajul original (nedeschis). În acest caz, vom returna prețul de achiziție al produsului în contul dvs. bancar. Se calculează toate reducerile graduale. Nu rambursăm costurile de expediere pe care le-ați suportat și costurile de expediere pe care ni le-ați plătit. În cazul în care produsul este un anumit element de comandă menționat explicit la momentul confirmarii comenzii (de exemplu prin comanda telefonicaă), nu putem prelua bunurile nedorite.

Plângerile se efectueaza în termen de 7 zile după livrare, și numai cu chitanța inițială de achiziție.

Raport de returnare

Înainte de returnarea produselor, trebuie să le înregistrați la PBMonline.be pentru returnare. Acest lucru se poate face prin telefon sau prin e-mail. Puteți trimite un e-mail la adresa verkoop@pbmonline.be.

Adresa de retur

Vă puteți returna produsele la biroul nostru din Olen, Lammerdries East 31, CBT-Trans.